16.1.10

Förkylningen gjorde att jag sov dåligt i natt

vaknade strax efter 5 och fick kliva upp då jag var igentäppt i näsa och hals…lade mig en stund till men en timma senare vaknade jag av samma resultat…gick upp satte på datorn och tv,n  slösurfade lite på Vv forum sen tittade jag på hur poliser jobbar i Usa och England…sen kröp jag ner i sängen igen och vaknade vid 10 tiden somnade om och sen väckte älsklingen mig strax före 11 :) Rostat bröd och äggfrukost blev det o två rejäla muggar kaffe….
Halsen känns som ett rivjärn men vi ska trots det gå på bio  ikväll och se
 har lyssnat på boken och den är bra filmen har ju fått bra recensioner av bl.a.  författaren själv. Troligtvis äter vi en kebabsallad ute innan filmen och så blir det popcorn…o cola light till filmen det kan vi kosta på oss.
Efter frukost hjälpte älsklingen mig med att sätta färg i håret så nu ser jag inga grå längre i alla fall :)

 Uppdatering....filmen var helt ok även om det saknades en del från boken....den kändes lika rå att titta på som att lyssna på.....och nu nyser ja utav bara attan.....attjo!!!!

Igår bokade jag oxå biljetter till After Dark som kommer hit i slutet av februari...hoppas detta blir lika bra som förra året...Babsan ska ju vara med i år.

Inga kommentarer: