29.1.10

Thank God

Dagen på jobbet har vart…..jobbig dock inte så jobbig som gårdagen….4 barn mindre gör skillnad…….men jag älskar alla ungar och mitt jobb men stressade kollegor kan göra mig vansinnigt tokig……inget blir väl bättre av att stressas upp…det vi hinner det hinner vi…att vara med barna, sitta på golvet o finnas till kan göra underverk i den stökigaste grupp…hur som haver så är det fredag nu och vi har nyss ätit räkor och rostat bröd.Tagit en liten öl visst den kostade 5pp men so what…tänker ta 3 dl vin ikväll oxå…sen får i sätta klockan på 7,30 i morgon …då det är vägdag (hoppas på ett minus, men i morse kände jag mig svullen så jag är väldigt osäker)
Morgondagen bär det av till Borås och ihopflyttningsfesten av våra goda vänner…ser fram emot att träffa många gamla vänner o förmodligen några nya oxå….

Inga kommentarer: