4.2.10

En konstig känsla

kommer då och då ...min lilla trollunge som jag sett alltför sällan är borta...glittret i hennes ögon kommer jag aldrig mer att få se.....men minnet kan ingen ta ifrån mig..minnet hur vi har busat i cybervärlden...inlägg på Kif...små privata meddelanden på olika sajter....hur jag i höstas hjälpte dig att tråckla ihop dina vantar......promenaden i höstas i Lidköping och inköp av smink och babykläder.....du hade blivit gudmor till en liten pojke och var så glad......Jag fick visa dig stadsparken och änderna och alla tropiska växter där...Hur vi sågs på A Dahlqvists föreläsning och hur vi skulle gå vidare i vår kamp med vikten.... Nu är du borta.....vila i ro lilla Liza....min trollunge....jag saknar dig så mycket.Men jag tror det är så här som Lars Demian sjunger att det är så du vill att vi ska ta det....som ett återseende snart....dessutom är ju han från Halland.


Inga kommentarer: