21.3.10

Jaha

så kunde man inte göra :) för då var det inlägget borta…

Ja ja  jag hittade i alla fall en tunika i modell over size

på Lindex för oss storvuxna (dock minsta strl som är XL)

tunika

Till den blir det ett par jeansleggings i trikå…för lördagens party i Gbg….Maken köpte en skjorta på Dressman i den där snygga cericeröda färgen…men han är lite to big för den och skulle behöva gå ner 2 cm över magen till på fredag …fast det funkar nog inte riktigt..men till sommaren då sitter den nog som en smäck :)

Ringde sonen nu ikväll och de hade precis vart på lantstället sitt och satt potatis…. ja de bor utanför Barcelona och det var riktigt gott och varmt på dagarna nu sade han *muttrar*'

Annars har jag skött propointadet riktigt bra hela veckan o även helgen….gjorde väl av med ca 4 av min veckobonus i lördags, men har kommit på att om man blandar vin med 7 up light så blir det riktigt gott och det går inte åt så många pp.

Har oxå gjort diverse maträtter så jag klarar mig utan att behöva stå vid spisen i veckan ..maken gjorde en stor laddning köttfärssås bl.a.

En snabb promenad (30 minuter)på vår indoor walking har jag hunnit med …….och efteråt vart jag rejält svettig…

1 kommentar:

Annika Lundgren sa...

wow vin med seven up lät kanon måste prova....billigt i PP tänkande....tack för tipset