12.4.10

Mammografi

har jag varit på nu på morron och då funderar jag om denna bild ger rättvisa åt undersökningen

just nu känns det så i alla fall :)
trots allt är jag glad att vi som bor i Sverige har den fina förmånen att få denna undersöknng för endast 100 kronor........
Läser många bloggar där yngre personer ofta blir diagnostiserade bröstcancer....ja andra cancerogena former oxå....undrar vad det beror på?
Solen lyser på klarblå himmel och jag jobbar hela dagen därefter hem och äta lite sen ett försök med vattengympa i kväll....ryggen känns fortfarande eller ska jag säga återigen.

2 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Kanonbild *ler* ja man kan undra varför det är så många som drabbas. Själv har jag haft livmoderhalscancer så cellprovet är super viktigt, liksom platta tuttisar *ler* hoppas det gick bra med vatten gympan

Anonym sa...

Den bilden talar för sig själv :-)

Det är verkligen jättebra att undersökningen görs och att man får kallelse till den. Här i Spanien vet jag faktiskt inte riktigt hur man ska gå till väga...
Får snoka lite i det, det är ju så viktigt.