31.5.10

Idag

Var en tuff dag på jobbet..en kollega semester men grannavdelningen skulle ställa upp med hjälp.
Jag började 6,15 och kollegan på grannavdelningen skulle börja 7,00 men hon ringde att hon var sjuk....konstaterade att det var många barn att ansvara för själv fram till 7,30 när nästa personal på grannavdelningen skulle dyka upp...tur i oturen visade det sig att flera barn dök upp senare alternativt var sjuka....Ändå var det många barn på 2 personal... vi var ute tidigt då vi fick förstärkning.....Lunchen och vilan ska vi inte tala om.....tror barnen kände på sig att jag var stressad då jag ville de skulle somna....vilket reulterade i att tre av de sex barnen inte somnade alls...

Hem och så var det dags att ta sig till cellprov....wohoooo så kul men ack så nödvändigt.....55 fyller jag i sommar och då återstår ett prov vid 60 års ålder.....

Maken har sålt sin trotjänare (mobilen) Nokia E90 den inbringade 2500 kronor som vi betalde in på billånet för att få en mindre summa att betala då Toyota löser in det då vi ska hämta ut bilen så småningom.....

Efter cellprovet var det dags att bege sig mot blodcentralen och idag hade jag lämnat blod 38 ggr...
Så en uppmaning ... är ni inte blodgivare anmäl er......till närmsta blodcentral.


1 kommentar:

Elin sa...

Hej, har hittat hit via VVs forum. WOW, lämnat blod 38 gånger. Jag har startat relativt nyligen och lämnade min 4e gång häromdagen, Blodbussen kommer till jobbet då och då, har jag tur så kan jag smita iväg och göra det då.

Lycka till med pointsräknandet!