2.8.10

Tänk

att väntan kan vara så lång ibland...men den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för läge sägs det. Vad väntar jag på då? Jo på att maken snart är klar med installationen av min nya
så att jag kan få börja använda den....den ska ha lång batteritid och jag slipper operativsystemet Vista som gör mig mer eller mindre vansinnig för det mesta.

Igår kväll kom vi hem efter en 5 dagars vistelse med goda vänner på en lägergård utanför Smögen. Vädret var väl hyfsta men jag hade hoppats på mindre regn och mer sol men men man kan inte få allt...Vi fick väldigt god mat (tack ena)  och goda drinkar köptes i baren ......träffade gamla vänner och nya vänner.....Nu väntar snart en tur till tvättstugan o därefter dags att laga middag. Och i morgon ska jag hjälpa mamma då hon ska till ögonmottagningen. Resten av veckan ska vi röja i sovrummet ..bort med skitgolvet vi lade in och vänta på att Skanska ska höra av sig o lägga in ett nytt golv....och så ev en tur till Ikea i Jönköping o kolla på en ny byrå istället för den köpmansdisk vi har nu.

Maken fick hämta båda sina glasögon nu ikväll och 1 av mina 2 par hade kommit så nu ska man vänja sig både vid dom och vid nya laptopen som är installerad men allt är inte överfört ännu men det får komma senare. Träffade på yngsta sonen på Maxi oxå och förmodligen hans nya tjej...*trevligt*



Inga kommentarer: