2.1.11

2010

är nu utsparkat..och firades ut tillsammans med goda vännerna från Borås. Och jag hade min nya klänning på mig....



















Nyårsaftonens 3 rätters meny bestod av

Toast Skagen
Helstekt fläskfilé med potatisgratäng
Glass med chokladsås

och jag hoppas 2011 blir ett bra år.

Förväntningar jag har om detta år är:

Att mina nära o kära ska ha det bra.
Att den nära förestående disputationen för den Spanienboende sonen
ska gå bra och att han ska hitta nåt meningsfullt att göra.
Att det ska finnas ett jobb till min älskade man.
Att få råd till en solresa även denna sommar.
Att jag ska bli normalviktig (18 kilo kvar).
Höjdpunkt detta år blir ett sommarbröllop.





1 kommentar:

Svärmor sa...

Jätteläcker klännig.Tur att ni inte åkte hit i detta väder.Blir snart tokig på all snö.Vi ser inte ut vid altan.Ha det bra,vi hörs.Kram