13.3.11

Söndag kväll

Och ute har det känts som vår .....maken har köpt en ny mobil (Nokia förstås)  och jag ska se på en ny Iphone 32 Gb i morgon....vill inte vänta längre  för jag vet ju inte om den nya blir bättre.....den som kommer nästa halvår alltså.

Igår var vi en sväng hos mor o far occh träffade brorsan och två av hans flickor och ett barnbarnsbarn...han var så söt lille Lukas......och det var nog gôtt för mor o far att glömma lite tråkigheter en stund.....

I morgon har jag semester för jag ska ta mig till Mariestad och försöka få min höft röntgad...så det blir klart..... Veckan som följer blir kvällsjobb på tisdag, onsdag bör jag packa det vi ska ha i helgen då vi far till Borås/Göteborg torsdag är det yrkesträff med Kommunal och fredag jobb hela dagen därefter drar vi till goda vännerna för prat om bröllop mm......Lördag fest i Göteborg o mer goda vänner träffande söndag hem som döda sillar till tvättstugan.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken Nokia köpte maken?

mia sa...

Han köpte E7