14.5.11

Min pärla

min fina fina laptop 




..lämnar in, efter gårdagens crasch gjorde mannen en fullständig ominstallation det såg bra ut men med ominstallationer behövs uppdateringar och nu på morgonen när datorn uppdaterades igen så börjde svartnade skärmen igen och den började försöka reparera sig själv igen....med vetskap om gårdagen så tror jag det blir bäst att lämna in den på On Off då den inte ens är ett år gammal........
Men nu är jag pissur på den tycker inte om den stora laptopen från Asus ( har aldrig lärt mig hantera den riktigt)

Uppdatering.......
Efter att ha kopplat in datorn på OnOff så säjer killen där att ja men det är ju inget fel på den ..den startar ju :-( Mannen fundersam för den ville ju bara reparera hemma utan framgång....
Men men vi hade ju inte bråttom så den fick stå och tugga genom installationsprogrammet mycket seg uppkoppling de har i den buiken :-( så mannen kopplade upp sig mot sin mobil istället och ja då gick det snabbare (knäppt va) o det såg ju lovande ut men å andra sidan det gjorde det ju hemma med men så till slut vill den starta om o då kommer samma reparation igång igen.....vilket resulterar i att jag får klara mig med Asusen i 2-4 veckor minst och sen blev det inköpt en portabel hårddisk till mig






och en högtalare till ifånen.........perfekta att ta med ut då man solar eller så....och vill lyssna på Spotify eller en ljudbok.








och ett par hörlurar till datorn....var ju 10 % i helgen.

Därefter var vi in på Jysk och kollade på rullgardiner till sovrummet men går tillbaks dit den 23 för då har de erbjudande på just den......sen tog vi en tur in på Team Sportia och jag köpte en snygg kappa som är en regnkappa (Didriksson)










och maken köpte ett regnställ från Helly Hansen......

Inga kommentarer: