23.7.11

Dagen D

som i Dukandieten eller LCHP = Lite kolhydrater och mycket proteinintag....har nu kommit till vårt hem.
Attackdag 1
frukost/lunch (då vi inte åt den förrns 11,30 idag)
vilket innehöll mikrad gröt på 1,5 msk havrekli och 1 dl vatten och lite salt. till servering lite av icas strösötmedel samt kanel.
2 kokta ägg med lite salt o kryddpeppar samt 2 skivor rostbiff och 3 skivor hamburgerkött samt svart kaffe.
Vad det blir till mellis och middag vet jag inte än...en promenad ska det bli vad det lider oxå.
http://blogg.aftonbladet.se/beautybyjulia/2010/10/dr-dukan

följ mig oxå på min andra blogg som har adressen
http://omdukan.blogspot.com/

2 kommentarer:

Amonazon sa...

Det låter som en perfekt attackdag med Dukan.

sara sa...

hej hej tittar för bi din andra blogg och vill bara säga lycka till med dukan. men jag kunde inte skriva någon kommentar där så skriver här.

jag går på dukan och det funkar för mig och jag tror nog det kommer att funka för dig men du kommer att bli förvårnad hur snabbt du kommer att se resultat:)
lycka till kram sara från en annan dukare