13.7.11

Överraskning ggr 2

Tänka sig här fyller man 56 år och förväntar sig ett och annat grattis....och får jättemånga sådana på facebook ja först väckte ju Mannen mig med att säga grattis och meddela att äldsta sonen messat mig på google talk.....därefter var det facebook hälsningar o brorsan ringde och meddelade att ev så kom han o frugan över en stund.....bästa nygifta kompisen i Borås pratade med Mannen på telefon en stund och på em kom bror med fru och så var det kaffekalas med prinsesslängd...när vi fikat klart ringde det på dörren och då jag öppande höll jag på o ramla ihop ..herrejösses utanför stod de nygifta vännerna från Borås med  ja just det......

alltid kan färgglada saker i köket göra köksarbetet roligare eller?
Men det roligaste av allt är att jag stod och kollade på dom på Ica Maxi igår :-)
innan dess hade jag fått ett kort från mor och far med posten

och så en vacker bukett blommor av bror och fru ....

Döm om min förvåning så ringde dörrklockan en gång till ca 10 minuter efter att min bror åkt ....och utanför står min yngsta kusin med sambo och två söta barn Otto och Arvid och en present.......
Snacka om att jag nog bara stod och gapade :-O Men en kanondag har det varit och ett sms från yngsta sonen fick jag oxå.....men den stackarn hade migrän så mor fick fara dit med lite piller nu ikväll.......

Inga kommentarer: