7.8.11

Å regnet det bara öser ner

å jag blir så blöt om både skor o strumpor ...ha ha om jag nu går ut vill säga...och jag tänker inte gå ut före klockan närmar sig 17 eftersom det är då jag måste traska iväg med tvätten till grannhuset.....
Annars är dte rätt varmt o kvalmigt både inne och ute men det passar ju bra att det är skitväder idag för då får jag städat... nu skiner diskbänk o andra bänkar i köket...saker börjar hitta sin plats på sidebordet....



Äntligen är köket städat..... och jag har hunnit med en promenad till Ica Maxi för att inhandla diverse attiraljer som tomater, syltsocker och hårfärgningsmedel....Nu har jag dessutom testat att göra tomatmarmelad....får se hur den blir då den kallnat.
se så fin den ser ut ....och inte att förglömma så har jag bakat Carls bröd.


Inga kommentarer: