4.9.11

Gårdagen var trevlig......

Då var vi på stort fikakalas hemma hos mor och far.....
Efter några timmar for vi vidare till min yngsta kusin som hålller på och renoverar sitt hus ( en gammal affär) Det var wow med stora ögon hos svärdottern och min Man :-) De såg massor av möjligheter till mycket göranden.... Och om man har ett sånt stort hus i Spanien är man miljonär enligt svärdottern :-D
Min bror med fru var oxå där så Johan och Laura gjorde en trippel den dagen.......Och det bestämdes att vi åker dit på lördag då det ska sättas väggkakel i  köket och Mannen kan vara behjälplig med det hela.

Vikten går fortfarande neråt...nu är det minus 9 kilo på 42 dagar.

Yngsta sonen fick en underbar tavla över hamnen i Barcelona (i försenad 30 årspresent) målad av svärdottern.....

1 kommentar:

Svärmor sa...

Du är jätteduktig.Jag kunde nog behöva gå ner några kilon.Men jag är nog inte riktigt motiverad.Men kämpa på du.Ha det bra.Kram