31.3.12

Som ett ursketet äpple känner jag mig

jaha..kräksjuka hur kul är det på en skala 0-10? 0 skulle jag vilja säga eller minus 0 rent ut sagt......
Har sovit mest hela dan..och då jag mådde tjyvtjockt igår så lade jag mig extra tidigt men se på
då kom allt såsom frysningar, mer diarré och så till sist kaskadkräkningen (jag som försöker undvika att kräkas) men här gick det inte att stå emot..... 
Idag skulle vi åkt till Lidköping för att hjälpa mor o far med deklararationen samt gratulera henne  på 78 årsdagen men det får vänta tills nästa helg.
Jag pimplar i mig avslagen Pepsi Max är sugen på lökchips :-) men tror inte det är bra i nuläget.....
Har oxå beställt två Vila linnen i rosa och blått eftersom det inte går att få tag på annat än svart och vitt här.

1 kommentar:

Svärmor sa...

Inte kul med kräksjuka.Jag hoppas att jag ska klara mig.Men det är många som är sjuka.Snygga linnen.Krya på er.Hälsa sonen.Kram.