22.4.12

Nyinköp idag





och jag testade en kortare promenad på ca halvtimman och det känns kändes kan jag säga....svettig blev jag och det känns i armarna. Jag utnyttjade mitt presentkort på Claes Ohlsson från Wrapp valör 50 :- som jag fick ifrån en kollega.... Har hört så mycket om dom och de är dyra men både jag och Mannen kan ju använda oss av dom :-)))) Köpte dom med 4 kilos motstånd....nu är det tvättstugan som gäller.


Nåt sånt här kommer det bli på halva vår balkong senare ( under o bakom den stora gasolgrillen finns det  ingen anledning att kosta på golv..tror det är bättre att den står på betongen)..under veckan eller nästkommande vecka...idag har Mannen sommarfixat grillen och jag ska ångtvätta balkonginglasningen och därefter fixa till det så man kanske kan ta en fika där i sommar :-))) Tror det kommer att bli fint där med förvaringspallen vi köpte på Ikea. 

Inga kommentarer: