18.5.12

Igår

lånade jag barnbarnet och var ute å promenad i ett par timmar medans han sov gott i vagnen. När vi kom hem fick jag mata honom med rotfruktspuré o hallonpuré...


sen fick han lite tillägg av sin far...döm om min förvåning då jag ser min yngste son senare sitta i soffan och sjunga för sin lille son....


TUMME MÖTER TUMME OCH PEK MÖTER PEK, DET TYCKER PEK VAR EN ROLIG LEK
TUMME MÖTER TUMME OCH LÅNG MÖTER LÅNG, DET TYCKER LÅNG VAR EN ROLIG SÅNG
TUMME MÖTER TUMME OCH RING MÖTER RING, DET TYCKER RING VAR ETT ROLIGT SPRING
TUMME MÖTER TUMME OCH LILL MÖTER LILL, DET TYCKER LILL VI TAR EN GÅNG TILL
MEN DET ÄR DET INGEN ANNAN SOM VILL , SÅ LILL MÖTER LILL OCH DOM ANDRA STÅR STILL.










1 kommentar:

maria sa...

vilken liten sötnos! och kul att se ens son sjunga. gud tiden går fort, snart sitter jag väl där du gör nu :D med barnbarn :D