23.1.10

Ändrad





från söndag till lördag och ett minus på 0,7 kg gör mig glad och nöjd…..har sen jag började minskat 4,7 kg och kanske når jag mitt första delmål på 5% nästa vecka….
Känner att jeansen sitter lite lösare och att jag har lättare att böja mig ner…..




Att läsa alla viktbloggar och ser att det faktiskt ger resultat ger mig kämparglöd…..
Att läsa Ama de casas blogg om vardagen i Spanien ger mig drömmar…..om framtiden.
Att läsa om kämparglöden hos de kvinnor som drabbats av någon form av cancer gör att jag skäms då jag gnäller för krämpor som en vanlig förkylning……
Dagen blir lugn…kanske nej det lär bli minst ett pass på wii fit….kanske lite plock med ett och annat…..
Kvällens middag blir ugnsrostade rotsaker med potatis, (ska testa ett sånt där bakplåtspapper i silicon för första gången) och stekt fläskfilé och en god sallad ev gör vi en morotstzatziki oxå.
             101,1                                           Nu 96,4

          en liten liten skillnad kan skönjas men den är inte stor

Första målet 70 kilo, en bit kvar dit

3 kommentarer:

Ama de casa sa...

Ja, man hittar verkligen olika bloggar här i bloggvärlden som inspirerar på olika sätt.
Grattis till viktminskningen, kul att det har gett resultat :-)
Kram

Anonym sa...

Grattis till minus!! :)

mia sa...

Tack...det värmer :)