22.1.10

Äntligen



Dagen på jobbet har vart hektisk värre och nu är jag trött både i kropp och huvud…..maken har vart hundvakt åt sonens lilla vovva på 3 år :)
Till lunch idag vart det rester av paellan med kyckling och räkor och en god sallad till kvällen blev det en öl och två rostade brödskivor och massor av räkor…nu sippar jag på ett glas rött….har bara nallat 2 av mina veckobonus än….och i morgon är det vägningsdag…… hoppas på ett minus men är lite orolig...har ju trots allt skött mig perfekt.

1 kommentar:

Mia sa...

Hejhej. Kul att du kikade in på min sida.
En stor tacotallrik för mig är. ca 100g Nötfärs max 10% fett stekt med tacokrydda (idag lite fetare färs), ca 40 g nachochips, massor med 0 pp grönsaker, gräddfil, tacosås, majs, fetaost, avokado. Mums... :-)
Ett tips är att krossa ner tacochipsen, blir mycket mat för pp. Tycker absolut att du ska "våga" prova!!!
Lycka till!!!