24.1.10

I valet och kvalet

har jag nu varit …..har varit i kontakt med den utanför Barcelona boende sonen och hört mig för …de bor trångt han och sambon i en etta, men de har ett sommarhus en bit därifrån där de ev skulle kunna bo.
Samtidigt som de bor inåt landet i en liten by så är det så mycket maken och jag vill se i Barcelona (som vi inte hunnit med ännu) plus att vi gillar att bada i havet.
Nu har jag hittat ett direktflyg tillvettiga priser och i morgon ska maken ringa Sembo och höra för det bästa vore att vi kan bo på hotell i Barcelona några nätter och resterande tid hos sonen. Då kan vi rå oss själva lite (fira vår 5 åriga bröllopsdag på tu man hand) bada, gå på museer och till Gaudis park

ett besök i Sagrada de familia osv…när vi är hos sonen kanske vi kan besöka sommarstället, träffa sonens svärföräldrar igen, göra ett besök på vingården och ta en tur till Costa Brava… och upp i berget…..
Har nu slängt iväg ett mail till honom och hoppas jag får ett tecken under morgondagen…. det gäller att smida medans järnet är varmt.

Inga kommentarer: