25.1.10

Så trött

Kunde inte somna igår kväll...vid titt på klockan så är den sista tidsangivelsen jag kommer ihåg 02,07......gissa hur dagen kommer att avlöpa?




Är fortfarande trött...dagen har vart en pärs...efter jobbet (tack o lov slutade jag tidigt idag) kom älsklingen och hämtade mig sen körde han hem och jag fortsatte ner till stan då jag hade klipptid...
Sen hem igen och hemma började vi kolla på flygresor och hotell ...jisses resorna blir dyrare eller billigare beroende på när man kollar :) nu hade dock den resan vi var intresserade av blivit nån hundring dyrare på hemresan..men vi kommer till Barcelona strax före 19 på kvällen och  således slipper vi åka buss mitt i natten från Girona....Via Sembo hittade vi oxå ett hotell nära Las Ramblas och Barceloneta....så man kan efter en snabb frukost ta sig ner o få ett dopp och lite sol på våra bleka kroppar som förhopningsvis har blivit något mindre i slutet av juni :) Sista 6 dagarna bor vi hos sonen i Sant Esteve Sesrovires några mil från Barcelona


Alldeles snett till vänster bakom parkeringen  ligger sonens hyreslägenhet....där vi kommer att tillbringa 6 nätter under början av juli. Själva lär de nog bo på sommarstället en liten bit därifrån....

Och för att trötta ut mig ska jag försöka komma in på vattengympapasset 19,30 i kväll vilket innebär att jag måste köa före kl 19,00.....

Inga kommentarer: