4.9.10

Återigen lördag

och det innebär vägdag.....ett minus på 0,7 vilket innebar att jag nu väger det minsta jag gjort på över 20 år :)
Fortfarande lider jag av fetma me jag är på god väg att nå övervikt och siktar så småningom på normalvikt.




efter frukost väntar dusch och så ska jag ta en tur att dela ut valpropaganda för S i vårt bostadsområde....kanske blir det en tur till Lidköping senare idag.....solen skiner och i nästa vecka kan det bli skaplig värme oxå ......men innan dess var jag på lindex och inhandlade dessa byxor, large passade utmärkt.

Därefter for vi till Lidköping och hälsade på mor och far...fikade lite det blev 2 småkakor och kaffe tackade nej till bullarna mor ville tina..sen körde vi dom till kyrkogården några mil från stan så de fick titta till graven .....och sen ville farsgubben ta en tur och se hur det såg ut där han var född och växte upp de första åren ..jag tror de var nöjda då vi for hem....Känns som vi gjort nåt bra idag...därefter handlade vi på Coop i Skara och på Ica Kvantum och på Stjärngrillen intog vi vår lördagsmiddag :) grillad korv med hälften av varje och en cola light.



2 kommentarer:

Annika sa...

Hej! Jag hittade hit via Ellinors blogg. Alltid trevligt att hitta fler ViktVäktande bloggare. :-)

Det ser ut att gå bra med vikteriet.

Heja, heja!

Anonym sa...

Här kommer applåder från Spanien! Vad duktig du är :-)