5.9.10

Om du är rik

Ja, om du är det, då kan jag förstå om du röstar borgerligt.

Men om du som jag är en simpel människa med en högst normal inkomst, eller är en människa som inte är självförsörjande av någon anledning, precis som jag.
Då är det för mig obegripligt.

http://www.webbprodukter.se/sjuka/stodoss/protestlistan/

Det får vara nog nu, låt oss tillsammans stoppa den här jakten på människor som mår dåligt.

Dom svagaste får betala för dom starkaste ökade välstånd, omvänd Robin Hood politik.
Din röst avgör den nittonde.

Dessa ord har jag tagit från en annanckvinnas dagbok och hon är både klok och medmänsklig dessutom en mycket god vän till mig och min man  så hjälp till att sprida budskapet vidare .....och jag ber er alla rösta med hjärtat inte efter plånboken....

Inga kommentarer: