4.1.12

I väntans tider

kan man nog säga att jag är i alla fall förväntans tider...mitt paket från Macotecet var i natt sorterat i Jönköping så  jag gissar att det dyker upp under dagen :-)))) Men jag lär få vänta tills i alla fall fredag em innan den kommer att stå i lägenheten och blir installerad....ett helt nytt tänk får jag ta itu med men det ska bli spännnande att se bilder osv..kommer oxå att köpa till Office för ett bra pris via Skövde kommun :-))))

Ute är det starka vindar o det blåser som f-n rent ut sagt.....ja är trots allt glad över denna milda vinter som varit så snöfattig hitintills  och ja det blir ljusare med snö men jag är ingen vinterälskare ..har aldrig varit o kommer aldrig att bli......Kompar ut min resterande tid idag så jag ska vara på jobbet efter lunch och jobba i 3 timmar......

Inga kommentarer: